loading...
هک تضمینی کلش اف کلنز
aram بازدید : 287 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

جملات دلنشین عاشقانهعاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب

حالا هزار شب پشیمانم که چرا
یک شب عاشق نبوده ام

دخترک همیشه میگفت: من برای نجابت وفا و زیباییت عاشق تو شدم. پسرک
برای روز تولدش سه حیوان خانگی به او هدیه داد… اسب سگ و یک پرنده
زیبا! تا دخترک خواست دلیل اینکار را بپرسد… پسرک رفته بود. برای
همیشه…

عشق نمی پرسه عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ عشق فقط میگه: تو ماله منی . عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی . عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟ فقط میگه: باعث می شی قلب من به ضربان بیفته . عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟ فقط میگه: همیشه با منی . عشق نمی پرسه دوستم داری؟ فقط میگه: دوستت دارم

اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن اگر خداحافظی در راه است سلام نکن اگر دستی را گرفتی رهایش نکن دفتری که بسته شد دیگه بازش نکنید قلبی که شکسته شد دیگه نآزش نکنی

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست
داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی.

همیشه تو یک ارتفاع بالایی از جو، دیگه ابر وجود نداره. اگه یک وقت
دیدی آسمون دلت ابری بود بدون به اندازه کافی اوج نگرفتی.

آدم ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ می زنند… و گنجشکها جدی جدی می
میرند… آدمها شوخی شوخی زخم می زنند… و قلبها جدی جدی می شکنند…
و تو شوخی شوخی لبخند می زنی… و من جدی جدی عاشق میشم.

ازش پرسیدم چه قدر منو دوست داری؟ گفت: به اندازه جوهر خودکارم. گفتم:
خیلی نامردی چون جوهر خودکارت یه روز تموم می شه لبخند زد و گفت:
خودکار من اصلا جوهر نداره.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 424
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 4,942
  • بازدید کلی : 46,964